Blogger Backgrounds

Friday, October 29, 2010

0
pembebel
**Balik KamPUnG Time***

Assalamualaikum...



alhamdulillah hri ni kte masih lg brpeluang utk brnafas di muka Bumi Allah ni.........
pada Hari Jumaat yg indah ini sma2 la kte mnikmati keindahan yg dianugerahkan Utk kte ni.....

ermm hr ni my beloved dtg cni coz nk ambk kteorg..esk kte dh nk blik kg dh...
alhamdulillah dia dh slamt smpai skrg ni...td rsau jgk dia bwk kreta sorg ngn keadaan dia dmam...tp dia dh slamat smpai dh....

x sbr rsnya nk blik  kg esk..dh rndu sgt kt family ni.....esk kteorg konvoi rmai2 ngn kakti n cousin ju...myb 3 buah kreta kot...mudah2han prjlnn kami dlindungi oleh Allah S.W.T....

pljr UPSI dh smakin kurang dh kt KHAR ni,,smua org dh blik kg msing2....tggl sekerat dua shaja yg x blik lg...2 pn dh nk blik mlm ni...agak sdih ble x dapat blik awal cti ni...biasa pg jmaat dh naik bas dh..tp dsbbkn ada ujian esk trpksa la kami brkorban....x pela esk kte blik jgk hohoho srnknya,,,

                                              





            

Thursday, October 28, 2010

2
pembebel
~~~HarI SeROnOk>>>

salam...

korang tahu x hr ni sya n kengkawan pgi mana??hr ni kteorg x ada kls so kteorg pn g la jln2...nk thu ke mana kteorg g????jeng2...



tau x ni apa??ha kteorg g mkn angn kt sungkai, perak..kami pergi ngn kakak kami iaitu kak  ti.....ni ha dia jeng2...


                                                         kakti yg sbelah kiri tau...

dia la yg bwk kteorg g mkn angn hahahaha best gle mnd kolam air panas n naik gelongsor....mmg hilang tension ble naik gelongsor 2...dhla laju gle pas 2 tggi lak....ni ha gelongsor 2...



tggi x korg??mst korg pn tkut kn nk naik hahahaha...tp kami brani tau biasala kami kn terer orgnya hahahaha....

kami ber3 pas 2 tmbh kak ti jdla ber4....kami ber3 ni slalu org ckp kami ni geng comel..hahahaha btul ke??saya pn x tau la btul ke x....sbnrnya kami ni x la lawa tp manis 2 adala hihihihi.....nk tgk x mke kami ber3??

                                                    jeng2 ni la kami...comel x hihi....

mmg kami smua srnk jgk la hr ni shari sntuk main air...dh la x ada org jd kamila yg bermaharajalela kt c 2 hahaha syok gle...kami bljr brenang,,kami rebus tlur n mcm2 lagila....sgt srnk nnt klu ada pluang kami nk g lgla insyaAllah...nk tgk x gmbr kami kt sana???saya bg tgk ckt ye hehehe..

                                                                   ni masa rebus telur hihihi

                                                     ni pn masa rebus telur...

setakat ni je la saya upload gmbr,..sdikit pnat la...
jmpa lg bye3...

 AIda...        

Wednesday, October 27, 2010

0
pembebel
--->> HarI TerAkHiR~~~

salam....



Dh LamA x update blog ni...bkn apa rs mls la nk update...
hr ni adalah hr terakhir klas utk sem ni...huaaa rs sdih la plk nk brpish ngn lectrer sem ni...
sem ni smua lcturer ok2 n baik2...saya suka sgt smua lecturer yg mgajar..diorg mmg hebat n mmahami student..
kami pn x adala stress nk bt asgmnt sem ni...tp ckt2 stress la jgk sbb byk sgt asgmnt...

hr ni juga klas terakhir sej kesusasteraan melayu...sdih nk brpisah ngn lecturer kami yg sngt baik...spnjg 3 sem pngajian beliau la yg pling baik n sporting..beliau menganggap kami semua bkn mcm student but mcm ank beliau...we all love her very much..

klas hbs awl hr ni so kami pun pulang ke hotel masing2...tapi saya ngn kwn pergi ke kampus sbb ada urusan...
hr ni dh rmai kwn yg pulang ke kg masing2...huhuhu sdih sbb x dpt ikut..saya blik hr sb2 sbb ada ujian taekwando..huaa borngnya dk kt cni slama 2 hari....tp x pela saya akan cuba utk tidak memboringkn diri..(btul ke aytnya)......






 

Tuesday, October 19, 2010

0
pembebel
<< TipS MenGuraNGKan JeraWAt >>

SaLAmm...

Hari ni saya nk Kngsikan Smethng bt semua hehehe...tentu smua org rsaukan sbb mke ada jrwat...sma la ngn saya huhuhu...jrwt ske naik kt mke saya ble nk licin pn x tau la...


hr ni saya ada tips untk kamu smua..tips ni sye ambk dr satu laman web....laman web dia ialah www.iluvislam.com...nnt knjunglah klu nk dptkn tips lagi ye...

ni dia tips2nya...jgn lpe amal tau..

1. Ambil wudu' sebelum tidur.
2. Pastikan diri berwudu' sepanjang masa.
3. Elakkan diri daripada tekanan.
4. Pastikan anda mempunyai rehat dan tidur yang cukup.
5. Elakkan daripada memicit jerawat dengan kuku kerana ia akan menyebabkan jerawat menjadi bengkak, merah dan berparut (radang).
6. Berdisiplin dalam menggunakan pencuci muka dan ubat.
7. Pastikan pencuci muka anda betul-betul sesuai dengan kulit muka.
8. Pastikan tangan anda sentiasa bersih kerana jika tangan kotor (mempunyai bakteria), maka ia akan memindahkan bakteria ke muka apabila anda menyentuh muka.
9. Pastikan kain pengelap muka anda sentiasa bersih dan lembut.
10. Lindungi kulit dari sinar matahari kerana ia akan meransang kulit mengeluarkan lebih banyak sebum sehingga menyebabkan pertumbuhan jerawat.
11. Kurangkan makanan yang pedas, berminyak dan berkalori.
12. Elakkan dari membuat atau memikirkan perkara-perkara yang boleh menaikkan ghairah nafsu.
13. Pastikan muka anda benar-benar bersih selepas memakai mekap.

*************************
P/S: klau nk mke cntk amal2kan lah ye hehehe




Monday, October 18, 2010

0
pembebel
<<<< Hari YAng IndaH.>>>>

salammm...


hari ni adlh  hr isnin...so brmulalah prjlnn kami sbgai pljr UPSI huhuhu...hr ni saya kata hr yg indah sbbnya.......
hehehe hr ni sggh indah sbb msuk kls lectrer x mgajar hehe dia kgsi ilmu yg bgus utk kami smua....

SKOR A....Kamu pnh dgr x apa 2 SKOR A...sy dah byk kali dgr n tgk bku SKOR A...tp hr ni lcterur kteorg bg tau bgaiman caranya nk jd kaya...wah terbeliak bijik mata kami mndgrnya..beliau ckp sng je just dftr n dlm mse 3 bln dpt duit RM 30 ribu..gle woooo klu sy dpt gerenti khwn trus bt grand2 g 2 hahaha (kwin  2pntg tau)...

ada org yg dh msuk ni tiap2 bln pndptn dia 30 ribu, 80 ribu hinggit tuuuuuuuuu....byk gle....klu sy dapat wah bli kreta la sbijik tp sblm 2 khwn ar dlu hahaha....

lps kls EDU kteorg msuk la plk kls KEM KOM....hr ni kmpulan kteorg bentang hehehe..kmpulan last smua org excited nk tgk kteorg bentang tau....mse nk trun g kt dpn tbe2 tersepak somthing nsb baik x jatuh...malu gle org tgk tp apa lg bt mke selamba je la utk cntrol malu hahaha...

lps hbs bentang kteorg pn blikla......sblm blik kteorg g print dlu lps bli nasi krabu...nyam nyam bestnya...lpr ni jp lg nk mkn hahahaha....

k la lain kali la plk ye...
daaaaaaaa


Sunday, October 17, 2010

0
pembebel
- - - -> KiSAh Ibu - - - - >

Satu cerita,1000 makna...
1x baca...
dpt plbagai pengajaran...
1x trsemat di hati..
berkali2 terselamat drpd godaan cinta..
1x dibaca dgn ikhlas..
akn smpy juga mesejnya...=D

================================

Pada suatu hari, Saya bertanya kepada emak, "Mana satu pilihan hati, orang yang sayangkan kita atau yang kita sayang? "
Mak jawab, "dua-dua bukan.." Saya tercengang..
Mak mengukir senyuman.

"Pilihan hati mak adalah yang sayangkan kita kerana Allah.." Saya menarik nafas dalam-dalam.
"Macam mana nak tau orang tu sayang kita kerana apa?" Mak diam sekejap berfikir dan kemudian tersenyum.

Rasanya mak dapat menduga apa yang sedang bermain dalam hati anak perempuannya. Mana mungkin saya mampu menyorokkan rahsia hati dari mak sedangkan sekilas saya pun mak mampu membacanya.
"Yang paling tahu hanya Allah.." mak merenung dalam-dalam wajah anaknya.
"Kerana hanya Allah mampu membaca hati hambaNya.. " mak menyusun ayat-ayatnya.
"Dan keikhlasan kerana Allah itu akan terserlah keberkatannya tanpa perlu sengaja ditonjolkan oleh seseorang tu.."

Saya memintas, "Tak faham.."

Mak menyambung "Cinta di dalam jalan Allah.. Bertemu kerana sama-sama mencari redha Allah.." Mak menyambung lagi,
"begini, setiap insan yang bergelar manusia telah Allah ciptakan berpasang-pasangan. Rasa ingin dikasihi antara seorang suami dan isteri suatu fitrah. Automatik boleh ada daya tarikan magnet tu.."

Wajah saya merah, sedikit cemas jika mak dapat mengesan gelora jiwa muda ini.. Mak menyambung "Setiap manusia telah Allah tetapkan rezeki,jodoh dan maut sejak azali lagi..

Persoalannya ialah.. Siapakah jodohnya itu?" mak berhenti seketika.
Saya tunduk malu, cuba menyorokkan rasa panas di pipi.
Emak buat-buat tidak nampak.

Secret Admire

"Kakak, mak dulu masa remaja ada secret admire.. Rajin betul dia hantar surat ..Masa tu mak dah tahu yang bercinta sebelum kahwin ni tak halal..Dan masa tu mak tekad tak mahu layan sebab mak takut arwah tokwan kena seksa dalam kubur.. Mak sedar mak anak yatim, anak orang miskin, adik beradik ramai.. Mak nak belajar sungguh-sungguh. .
Lama budak tu tunggu mak..Akhirnya mak bagi kata putus, mak hanya akan membalas cinta dia jika dia sah suami mak..
Dan dia memang bukan jodoh mak, maka tak pernah dia menerima balasan cinta tu." Mak merenung jauh.

Saya merapatkan badan kepada emak, semakin berminat dengan kisah lama mak..

"Mak memang tak ada perasaan langsung pada dia ke?" saya menyoal sambil memandang tajam wajah mak. Emak ketawa kecil.
"Walaupun mungkin ada, mak tak pernah bagi peluang pada diri mak untuk mengisytiharkan perasaan tu..

Mak takut pada Allah.
Mak bukan seperti rakan sebaya mak yang lain..

"Mak, seperti kakak.." mak memandang saya sambil memegang pipi dan dagu saya.
Kemudian tangannya mengusap rambut di kepala saya.

"Mak anak ustaz ustazah.. Tapi zaman tu ustaz ustazah nya masih berkebaya pendek dan ketat. Tok wan mak kiyai. Mungkin berkat doa keturunan sebelum ni yang soleh-soleh, hati mak tertarik sangat pada agama walaupun tiada sesiapa yang mendorong.. Bila di sekolah, mak pelajar pertama yang bertudung.. Mak membawa imej agama. Kawan-kawan dan cikgu-cikgu panggil mak dengan gelaran mak Aji.. Sebab zaman tu hujung 70an dan awal 80an tak ramai lagi yang bertudung betul menutup auratnya..Zaman tudung nipis dan nampak jambul. Kemudian kawan-kawan mak sikit-sikit ikut bertudung.

Akhirnya kami semua dipanggil di perhimpunan. Kami dimarah guru besar kerana bertudung sedangkan ustazah kami bertudung tapi nampak jambulnya.."

emak melemparkan pandangan ke lantai. "Selepas tu ustazah jumpa kami secara persendirian. Ustazah kata dia tak mampu nak pakai seperti kami. Dia suruh kami teruskan.." sambung emak.

Ada getar di hujung suara emak. Kisah silam perjuangan emak di sekolah dahulu sikit-sikit emak ceritakan pada saya. Itulah juga salah satu inspirasi kepada saya untuk bangkit semula setiap kali terjatuh ketika berjuang di sekolah dulu.

"Mungkin kerana personaliti mak, mak menjadi tempat rujukan kawan-kawan mak.. Jadi, bila mak nak ambil sesuatu tindakan, mak kena fikir betul-betul sama ada tindakan mak tu akan menyebabkan Allah marah atau tidak. Mak ayah berdosa tak? Dan maruah pembawa agama terjejas tak? Kalau mak membalas cinta si lelaki tadi, bermakna mak sedang menconteng arang di muka-muka pembawa-pembawa agama. Orang akan pandang serong terhadap orang yang bertudung sedangkan kesilapan tu hanya seorang dua yang buat. Besar fitnah akan timbul apabila orang-orang agama mengambil ringan batas syariat duhai anak.." mak menelan air liurnya. Saya diam. Fikiran saya sedang cuba memahami maksud mak saya.

Adakah ia suatu diskriminasi?

"Kakak.. Jatuh cinta perkara biasa. Apabila kita jatuh cinta pada seseorang, itu tandanya ada sesuatu keistimewaan pada seseorang tu.
Apatah lagi orang yang kita jatuh cinta tu di atas jalan dakwah ni..Tetapi kita kena ingat.. Kita tak akan dikahwinkan dengan seseorang atas sebab jatuh cinta atau saling cinta mencintai.. Bercouple mungkin.. Tetapi bukan berkahwin... Kerana kita berkahwin dengan jodoh kita, jodoh yang Allah dah tetapkan sejak azali.. Dan tak mustahil orang yang kita paling benci itulah jodoh kita yang kita akan dikahwinkan dengannya.."

Tiba-tiba air mata saya mengalir. Argh! Ego saya kalah bila mendengar hujah emak. Emak meneruskan,

"Allah itu Maha Adil.. Dia tak pernah menzalimi hambaNya..Sesungguh nya, yang selalu menzalimi hambaNya ialah diri hamba tu sendiri.. Sebabnya hamba tu degil. Dia mahukan yang bukan haknya, yang bukan milik dia.

Mencintai seseorang tidak semestinya memilikinya.

Dalam Islam, kita dah diajar untuk saling mencintai antara satu sama lain seperti diri sendiri.. Jadi apabila kita mencintai saudara perempuan, kita bebas peluk dia. Tetapi bila dengan lelaki, kita ada batas-batasnya.

Orang kafir kata batas-batas ini suatu diskriminasi, tetapi sebenarnya batas-batas syariat itulah yang memelihara kehormatan seorang lelaki dan seorang perempuan. Cuba kakak renungkan, kita mengenali seorang insan yang amat baik, sempurna agamanya dan rajin. Lalu kita jatuh hati padanya. Ditakdirkan jodohnya dengan insan lain, kita pula dengan yang lain..

Tetapi itu tidak bermakna ukhwah antara kita dan dia terputus.. Kita dan dia sama-sama mencari redha Allah.. Kita dan dia masih boleh sama-sama bekerjasama untuk mencari redha Allah.. Perbezaannya, dia halal untuk isterinya sedangkan untuk kita, dia tetap lelaki ajnabi seperti yang awalnya." emak berhenti seketika.. Bukan luar biasa...

Tentu kering tekak emak menerangkan kepada saya persoalan hati ini.

"Kakak.. jadi di sini mak nak kakak faham, jatuh cinta bukan perkara luar biasa..Dan berkahwin pun bukan suatu jaminan untuk tak jatuh cinta pada lelaki lain.. Kerana itulah ramai isteri yang curang, suami yang curang..

Ada orang tukar pasangan macam tukar baju. Apa yang penting ialah kita kena perjelaskan pada diri kita supaya setiap kali kita jatuh cinta, jatuh cinta itu kerana kita jatuh cinta kepada Pencipta dia. Kita bagi tau pada diri kita berulang kali yang kita mencintai Allah, kerana itu kita mencintai si dia. Letakkan Allah sebagai sempadan hati kita, segala perkara yang kita cintai dan sayangi termasuk mak abah adalah kerana mencintai Allah.. Dan apabila kita membenci seseorang atau sesuatu, beri tahu pada diri sendiri berulangkali yang kita benci sekian-sekian hal kerana Allah semata-mata. ."

"Kakak.. Hati kita ni walaupun dalam dada kita sendiri, ia tetap bukan milik kita. Kita tak mampu untuk mengawalnya. . Hanya Allah yang boleh memegangnya. . Sebab tu kita kena dekatkan diri dengan Allah.. Sebab kita nak dia pegang kukuh-kukuh hati kita. Bila dia pelihara dan masuk dalam hati kita, itulah nikmat lazatnnya bercinta. Masa tu biarpun satu dunia menyakiti kita, kita tak rasa sakit sebab kita asyik dengan nikmat bercinta dengan Allah..Bercinta dengan Allah sangat berbeza dari bercinta dengan manusia. Kerana tentulah pegalaman bercinta dengan lelaki kaya,rupawan, sempurna dan bijaksana tak sama rasanya bercinta dengan lelaki miskin, hodoh,cacat dan dungu.. Betapa nikmatnya cinta Allah, hanya mereka yang pernah merasai sahaja yang mampu mengerti. "

Redha

"Kakak.. Walau siapapun jodoh yang Allah hantarkan untuk kakak, terimalah dengan hati yang redha.. Tak mustahil dia adalah orang yang kita benci. Kalau yang kakak sayang, tak jadi hal lah.. Tapi kalau dapat yang kakak tak nak, lantaran kelemahan yang ada pada dia, ingatlah bahawa dalam diri setiap insan telah Allah ciptakan dengan kelebihan masing-masing. Dan mungkin kakak ada kekuatan yang dapat mengubah si lelaki tadi supaya hidup dia bermakna dan mungkin kakak sahaja yang mampu mencungkil kelebihan yang ada pada dia.. Mungkin juga si lelaki ini ada sesuatu kelebihan yang kakak sangat-sangat perlukan yang satu dunia tak mampu bagi pada kakak..

Alangkah bertuahnya kakak kalau kakak mengerti setiap pemberian Allah dan belajar untuk bersyukur.. "

Sekali lagi berjuraian air mata saya turun. Terasa lemah lutut hendak berdiri. Emak menarik tubuh saya dan memeluk erat. Pelukan emak sangat-sangat kuat.

"Emak dah didik anak emak dari belum lahir untuk mencintai Allah.. Sekarang emak serahkan anak emak yang mak sayang sangat ni pada Allah untuk Dia pelihara.."

Emak mengakhiri kata-katanya dengan suara sebak dan air mata yang mengalir ke bahu saya....

=================================

Kasih ibu..tak ada pengakhiran..xseperti cinta sesama manusia..kita tak tahu bila hati kita akn dipalingkan walaupun kita berusaha untuk setia..

tak ada ibu yang mahu anaknya menconteng arang di mukanya..tak ada ibu yang percaya anak y dididiknya tidak mengikuti didikannya..melainkan kalau ia telah terbukti..

lembutnya hati ibu,sedia memaafkan diri walaupun anak telah buncit dikerjakan orang,walaupun anaknya sudah ternoda dek sentuhan lelaki,walaupun anaknya telah merosakkan anak dara orang lain...

lembutnya hati ibu,lebih rela menyalahkan diri sendiri walaupun ia bukan salah ibu mengandung...=(

IBU...
EMAK..
MAMA..
UMMI...
MUMMY...
MUM..

semuanya 1 dalam seribu..tiada pengganti dan tiada y terbaik selainnya..

Wahai muslim n muslimah budiman...
bayangkanlah wajah ibumu..
bila kamu dilanda gelora cinta..
bila kamu ingin masuk ke pelukan pasanganmu..
bila kamu ingin berbicara melebihi batasan bersama pasanganmu..
bila kamu ingin membalas semula cinta dr insan y xhalal bgmu..
bila kamu terfikir utk melakukan dosa...
bila hatimu berdebar atas perbuatanmu...
bila kamu sudah melupakan ibumu akibat hebatnya panahan cinta itu.....
bila2 masa sahaja...

agar kamu tahu...
kepercayaan yang dipatri oleh ibumu terhadapmu...
tak mungkin akan dimiliki lg andai engkau cairkan...

agar kamu tahu...
apabila ibumu terluka...
tercatat sudah namamu sbg anak derhaka...

agar kamu tahu...
bahawa dialah insan yang melahirkn n mmbesarkanmu..
dgn titis susunya..
dgn sedaya upayanya..
dgn 1 juta pngorbanan y xmungkin kau balas....

PELIHARA DIRIMU.....(Y_Y)

sumber: Amirul Mukminin

*********************
kredit to siti nurfatihah ats nukilan ini...
amat sdih ble bc..ksih seorg ibu akn berpnjgan hgga akhir hyat..
syg my mum..

0
pembebel
*****Ahad Datang LAgi****

salAMmm...

hr ni hr ahad lg...waaa tmbh boring la hr ni hohohoo....klaulah pkwe saya ada dkt bestt jgk bleh la g dating time2 cti ni....crt pasal pkwe ni rndu plk kt my beloved pakwe ni uhukuhuks....blela leh jmpa dia ni dh lme rsnya x jmpa,,,just blh dgr suara je....

smenjak dua menjak ni dia syk cal je..mst dia pn rndu kan...hahaha actually dia dpt brthday call so blh free..sbb 2 asyk call je...x sbrnya nk blik kg nk jmpa dia..n yg pling pntg nk jmpa my mum...rndu sgt2 kt ma n adik2 huhuhu dh lme x jmpa diorg ni...

ok la x ada crt sgt la nk kngsi...
saya chow dlu ye...daaaa,,

Saturday, October 16, 2010

0
pembebel
TaEKwaN- Do LAgi****

SAlaMM semUAa...


hri ni skali lg hr penat sdunia huhuhu......hr ni kteorg ada taekwndo lg mmg sgt pnt gua ckp lu....
brltih gle byk smpai sye termengah2 dbuatnya huhuhu...kami smua brltih sbaik mungkin tau (konon2nya la)...
kami ber3 apa lg mmg tekun brltih smpai nk pengsan hahahaha...(pdhl main2 je huhu)...




kwn ku idah n ju diorg 2 mmg kuat gle brltih kot...serius kuat diaorg brltih..eleh nk naik tli pnggang hjau la konon2nya......hr ni saya dmarahi abg instructor 2..dia srh sya angkat kaki tggi2 ada ke ptut...x ptut kn...hlanglah keayuan ku klau kne bt cm 2....


slps saya dmarahi olh abg 2........idah plk kne mrh hahahaha...pdn mke dia brlagak sgt...ada ke ptut dia ckp kt abg 2 cm ni ,,,"eh abg jgn la lalu kot dpn saya nnt trkena lak"...hahahaha mcm la dia sepak tggi sgt...abg 2 jwb cm ni plk,, "tggi sgt ke awk sepak,try bt nk tgk"...hahaha terkebil2 idah nk bt...but 2 la my friend...although she has a big problems but she still can smile......sweet kn dia...(hahaha ckp omputihla plk).......


k la chow dlu...
daaaaaaaadaaaaa...

Friday, October 15, 2010

0
pembebel
hari CUtII..........

salaMM....

hai smua dh lama rsnya x update blog ni....saya sgt busy la smenjak dua mnjak ni (konon2nya la)...
ermmm hr ni hr jmaat so sya x ada kls hr ni...boring jgk rsnya dk rmh ni dhla asgmnt pn dh hbs (hohoho boringla plk)..

ble dh ada mse free bykla crt tgk..saya br je hbs tgk crt korea...gle hensem gle kot hero dia...wahhhh klaula aku dpt pakwe mcm 2 mmg aku x kn gduh ngn dia.(pakwe skrg pn hensem gak hohoho)..
gle hensem kot laki 2 nama dia JIn ho,,,korg ptut tgk crt 2 hohoho...

waaaaaa skrg nk crt psl bnda lain lak....
idah ada kt rmh saya skrg ni ngh wt wacana....hohoho gle membebel je kje dia huhuhu jgn mrh yeee....
dia knon2nya rjinla hahahaha.....ju plk ngh melentok kt rmh hohohoho dia 2 x ada kje mst membuta je kjenya,,,but 2la kwn saya mcm2 hal diorg ni..but they are so sweet just like me hehehehe.....

ok lah dh pnt dh membebel ni..kte jmpa lian kali la plk ye..
k daaaaa,,

Sunday, October 10, 2010

0
pembebel
HAri YAnG pnt...

salam.......
HUHUHU hr nI pnt Sgt coZ sarI suntuk dk kt kampus...dr kul8 pg smpai kul5 ptg...korg rs pnt x???mmg pnt gle beb...korg rs nk mrh x ble ada program hr ahad??serius ar saya x skit hati tp  gerammmmmmmmm...
tp x apala ni pn utk ilmu jgk kn kn kn...hurmmm mlm ni nk tdo puas2 nya srnknya dpt tdo ni..td dh la jd ajk mknann..tp alhamdulillah semuanya ok..tp pg 2 nervous ckt tkt mknn lmbt smpai..yela vip nk mkn kn tkt jgk huhuhu....serius sdp gle wei mknn vip..kteorang bantai mkn smpai habis hahahha...mmg sdp ar..x rugi tempah tau...ok la kte jmpa lg nnt ye..daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Saturday, October 9, 2010

0
pembebel
permuLAAN.....

assalamualaikum,,,
huhuhu  sdih ar kne bt blog baru...blog lama dh x leh bke x thu knp...astk slh je tp dh btul dh bt pwdnya..mengong ar..ble bt yg baru ssh ar nk cntkkan blik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...